چرایی عدم حسابرسی صندوق نفت و معرفی مقصرین به محاکم قضایی

چرایی عدم حسابرسی صندوق نفت و معرفی مقصرین به محاکم قضایی

یادداشت رسیده :

با سلام و احترام،

جای تعجب است که هنوز دوستان تمام نابسامانی و ظلم اعمالی به شاغل و بازنشسته را ناشی از عملکرد آقای زنگنه که بعد از آقای غرضی یک از چهره های غیر موجه و…. نزد شاغل و خصوصا” ما بازنشستگان است .
میدانند آقای زنگنه وبرخی از همکارانش جدای از مشی استبدادی، مجری بی چون و چرای برخی اشخاص و نهاد های تصمیم گیر مخالف سیستم مستقل منابع انسانی شرکت نفت بوده و هنوز هم هستند.چگونه فکر می کنیم سیاست برون سپاری مشاغل دارای سمت سازمانی، خصوصی سازی و فریب و اجبار به بازنشستگی همکاران تحت نام کد ۲۳ و جایگزین نفرات؟؟ با عنوان پیمانی، قراردادی، مدت‌موقت، ، مدت‌معین، پیمانی و رسمی و پاشیدگی سیستم منظم تنها حاصل تفکر زنگنه و بکارگیری کلمه غیر قابل هضم و تکرار *ایادی* وی که کاربرد لولو خور خوره بچه هاست، باشد.
نکته دیگر یعنی اینکه دست آورد طرح رتبه بندی معلمان و افزایش حقوق ۳۸ در صدی مستمری بگیران تامین اجتماعی را حاصل مکاتبات اداری و اعلام کتبی مطالبات به وزیران ، مجلس و سایر نهاد های قانونی بدانیم ، شبیه چند سالی که دوستان حاذق و توانا در درگاه های مجازی اقدام به ارسال سیل نامه و طومار به رسانه ها، وزرا، مجلس،قوه قضائیه،دیوان عدالت و دونهاد بازرسی و دیوان محاسبات و دفتر رهبری نمودند و پاسخ گرفتند؟؟؟.
در مقابل چند نوبت تجمع آرام عزیزان در دفاتر نمایندگیها یعنی خانه خود ،که حاصل کسورات دوران اشتغال و دریافت قطره چکانی اندک مطالبه پس از عملکرد بسیار ضعیف کانونها ،را نادیده بگیریم.ضمن اینکه اعتقاد داریم بازنشسته نه از نظر جسم و نه روح نه غیر قانونی ،تمایل و توان چالش و تنش را ندارد منتهی پس از سه سال ،منتظر دریافت مطالباتی که نیاز به گذشت طولانی زمان مثل افزایش مستمری بر اساس نرخ تورم سالیانه درمان رایگان ، حذف فرانشیز ، برگشت مجدد رفاهیات طبق قانون استخدامی، شفاف سازی عملکرد صندوق، حل مشکل کد ۲۳ و بازماندگان و صد البته ابطال اساس نامه فعلی و جایگزینی آن با اساس نامه مورد تایید نمایندگان شاغل و بازنشسته با مهلتی معین و خروج اشخاصی که بدون ضابطه به قولی اتوبوسی به نفت ورود و پست و گرید وحق پست های آنچنانی را به ناحق را دریافت نموده و مینمایند هستیم .
در پایان امیدواریم حسابرسی دقیق از صندوق و افشای واقعیات گذشته و اعلام اسامی مقصرین سهو و یا تعمدی و سپردن به قوه قضائیه آنچنانیکه در خصوص صندوق ذخیره فرهنگیان، فولاد مبارکه، نیشکر هفت تپه و… توسط نهاد های نظارتی

انجام پذیرفت برای یکبار و نه همیشه شاهد نام زنگنه و یا ایادی توسط همکارگرامی و

دیگر دوستان نباشیم و بیاد داشته باشیم هر کس تفکرش با ما متفاوت باشد دشمنمان نیست انسان دیگری است با دیدگاه دیگر، فقط همین، که اگر من و ما به همین یک اصل معتقد بودیم قطعا روابط و دنیایمان بهتر از این میبود . با عرض پوزش از گرفتن وقت دوستان بعد از مدتی..

محمد موسوی بازنشسته نفت

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *