نقد رفتار رسانه نفت آنلاین در توجیه عملکرد مسؤلین صندوق بازنشستگی نفت

نقد رفتار رسانه نفت آنلاین در توجیه عملکرد مسؤلین صندوق بازنشستگی نفت

یاداشت رسیده

سلام خدمت بازنشستگان معزز صنعت نفت ،

کمترین شکی نداشته باشید که نفت آنلاین رسالت یک رسانه را داشته باشد .
این وضعیتی است که تمامی مدیران دولتی از آن بهره مند و‌ با یک یا دو رسانه در پی بزرگ نمایی عملکردشان و همچنین پنهانکاری ضعف های موجود در مدیریتشان هستند.

جناب بیات هم از این امکانات و شرایط مستثنی نیست ، اما گزارش های حسابرسی در خصوص صورت های مالی نشانگر واقعی عملکرد ایشان است .
صندوق های بازنشستگی اگر از عملکرد مناسبی برخوار بود ۱۳ هزار میلیارد مطالبات مشکوک الوصول را در صورت های مالی اش وجود نداشت . این دارایی و مایملک بازنشستگان و کارکنان صنعت نفت است که عنقریب با یک مصوبه تبدیل به مطالبات سوخت شده می گردد .

حال عده ای برای مبرا کردن عملکرد جناب بیات این مطالبات را به گردن مدیریت های قبلی می گذارند که البته موجب پاک شدن صورت مسئله نخواهد شد ، کمااینکه مدیریت بعدی هم با عوامل تبلیغاتچی و رسانه نفت آنلاین عملکرد خود را پاک و منزه دانسته و مدیریت قبلی که جناب بیات امروزی است را مقصر معرفی می کند.

خانه از پای بست ویران است . وقتی دارایی و‌ مایملک کارکنان و بازنشستگان صنعت نفت بدست دولتیانی می افتد که هیچ حق شرعی و قانونی نسبت به آن را ندارند و متاسفانه زد و بند و لابی گسترده ای در رده های بالای سیاسی برای تصاحب آن وجود دارد باید هم منتظر چنین نتایجی هم باشیم.

گله اصلی ما از دولتیان نیست ، چون از مدیریت و اهداف آنان واقف هستیم .درد ما از آنانی است که در جبهه خودی و با لباس خودی قرار دارند و علی رغم انتقاد های گسترده از عملکرد ناسالم و ناقصشان همواره بر مسندی جلوس کرده اند که نه توانش و نه صلاحیتش را دارند و نه حقشان است .

با تشکیل جلسات بی نتیجه با جناب بیات و امثالهم بدنبال همه چیز هستند بجز منافع و خواسته های قانونمند بازنشستگان و بازماندگان صنعت نفت.

با عملکردی که از دبیر اجرایی کانون های صندوق های بازنشستگی صنعت نفت مشاهده می کنیم و جلسات برگزار شده آن ، بجز چند عکس با ژست ها و لبخند های مدیریتی که دوران اشتغال شان را برایشان تداعی می کنند ، کمااینکه در تلاش هم هستند که با تغییرات جناح سیاسی مجددا بر مسندی در صنعت نفت و یا صندوق های بازنشستگی گمارده شوند ، تا کنون هیچ خروجی دیگری برای بازنشستگان چشم براه بدنبال نداشته است .

حال که عملکرد کانون های ۲۵ گانه صندوق های بازنشستگی حاصلی را بدنبال نداشته است ، تلاش کنیم با مشارکت در کارزار

“ درخواست اجرای عدالت در صندوق‌های بازنشستگی نفت توسط قوه قضائیه “

روند قانونی احقاق حقوق بازنشستگان صنعت نفت را از طریق مراجع قضایی و قانونمند و با احکام قضایی پیگیری نماییم.

رضا لیامی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *